The Legend of Dark Witch 2
True to its predecessor, The Legend of Dark Witch 2 retains its simple controls and enough challenges to satisfy the completist.
Players have eight stages to choose from and must use SHOTs to make their way through a variety of obstacles to reach the boss enemy.
Within each stage there are hidden Pura Syega, which are helpful to power up player characters. Use "Tres" to adjust your statistics finely, and customise technical skills to not only increase power, but also add new abilities. Using new forbidden items allows for a wider variety of gameplay, too.