Undead Bowling
Welcome to Undead Bowling! Defend against hordes of zombies by mowing them down with a cannon bowling ball! Turn on stereoscopic 3D for extra impact!
Throw cannon bowling balls along the bowling lane filled with zombies to flatten as many as you can. Make use of three different types of bowling balls including a cannon bowling ball, a Hell Fire bowling ball and the devastating Mince Grinder that tears through everything on the lane. Use the Circle Pad to steer your bowling ball into the zombies that crowd the lane, squashing as many as you can!