Undead Storm Nightmare
Fight off hordes of zombies as you face a new epidemic, first hand. Undead Storm Nightmare will test your skills to the limit! Arm yourself from a stock of weapons that include an assault rifle, rocket launcher, chainsaw and a samurai sword! Upgrade each weapon to increase its performance, and fight through waves of zombies, before going one-on-one with the giant zombie bosses!
Keep your eyes peeled for the Nightwalker that patrols the streets! If she catches you, she will trigger Nightmare Time, and call massive amounts of zombies to your position! No-one has ever survived...
Team up with three friends, and go hunting for zombies together using Local Play!