Prepare yourself for numerous new levels in five stunning locations. Pull off insane stunts on top of skyscrapers, speed down busy highways and take an intense ride through the suburbs while competing with others to get to the top of the leaderboards*!
Raise the bar by making the highest jumps or the most head-spinning flips in Stunt Mode! Try Time Attack and beat the best time at breakneck speeds! Take on the Challenge levels to test your skills!
Still not enough thrills? Then try downloading* more player-made tracks for endless replayability!