World Conqueror 3D
World Conqueror 3D is a new type of strategy game set in the midst of WWII. In this game, you depend on your troops as you compete for territories – which consist of land, cities, and even oceans – for the purpose of gaining resources, developing an economy, and training your military to conquer your enemies.
Immerse yourself by enjoying the magnificent fighting music and sounds of battle.