50 Classic Games
This compilation of fun and addictive games brings together 50 classic puzzles to Nintendo 3DS. It includes well-loved classic games battleships, chess, tic tac toe, peg solitaire, sudoku, air mahjong and many more.
Whilst completing the puzzles you can play alone, with friends or against the computer with varying degrees of difficulty to match your skill level. There's something for everyone in this huge collection of 3D puzzle games with hours and hours of endless fun!
The game features 1300 levels of never-ending fun, 50 classic puzzle and card games, various difficulty levels for challenging gameplay, intuitive touch control using the Nintendo 3DS stylus, and challenging computer opponents.