Gabrielle's Ghostly Groove 3D
Poor Gabrielle sneezed her soul right out of her body, and only the ghouls and ghosts of Monsterville can help! She'll need to bust out her best dance moves to get herself back into her body. It's a spooktacular rhythm adventure!