How to Buy Games
Our biggest games are always available at your local store in the traditional packaged manner.
The game content is the same as the packaged version but you can download the title right away on release day!
1) Find the software you want by using the search function or simply browsing the shop. When you find a title you like, just select "Download Software".
You can now redeem download codes on the web. By logging in with your Nintendo Network ID, your software will start downloading to your Nintendo 3DS family system, so it’ll be ready and waiting the next time you pick up your system.
Tap "Redeem Download Code"
4. Enter the 16-figure download code in the screen that is displayed and tap "OK"