Hakuoki: Memories of the Shinsengumi
In a time when shogunate and imperial forces are clashing for supremacy over Japan, Chizuru travels to Kyoto in search of her missing father. She runs into the Shinsengumi, a band of samurai warriors sworn to protect the shogun.
Chizuru soon learns that they too are looking for her father. What awaits them is more than just a missing persons case, as they face off against not only imperial soldiers, but the supernatural as well!
In the midst of all this madness, will the sweet and innocent Chizuru find true love? Only you can decide!