Hello Kitty and the Apron of Magic: Rhythm Cooking
Join Hello Kitty and her friends in the kitchen for this fun-packed cooking caper, jammed with mini-games that see you baking to the beat. Learn the joys of cooking and the power of rhythm simultaneously, making new friends and coming up with tasty treats in time with the music!