Jewel Master Cradle of Egypt 2 3D
Recreate the millennia-old civilisation of Egypt once again in the most exciting addition to the Jewel Master series yet!
Tap on two side-by-side tiles to swap them so that a row of three or more matching tiles can be made. Soon, you can build massive chains! Collect jewels and other treasures, then watch how your city continues to grow. Combine secret bonus tools that help you build faster. New buildings will also attract new citizens which give you other bonuses. Perhaps you can build the Pyramids after the next level?