Jewel Quest Mysteries 3 - The Seventh Gate
Join Rupert and Emma in Jewel Quest Mysteries as they traverse the ruins of ancient Greece! Mystery reigns, and only a keen eye can help you. Discover hidden objects and secret gems while playing classic Jewel Quest as well as between-level minigames!