Across 30 levels, you’ll meet favourite characters from the show, like Nya, Sensei Garmadon and PIXAL. Use your combat skills as a Spinjitsu Master to artistic effect, as you thump, jump and hoof your way through a solid slew of robotic goons. They may be stupid as mud but they absolutely will not stop until you’re toast, so you’d better be lightning fast with combo moves and special attacks if you want to win the day! As luck would have it, you’ve got some cracking secret weapons like Technoblades, as well as sweet rides for vehicular supremacy – fancy a spin in Cole’s Earth Mech or Zane’s Ninjacopter?
As you bash your way through the city, you’ll sneak into the ominous Borg Tower and take on Tech Wu. But as well as flexing your muscles, you’d better have acute mental power to solve puzzles, hack computers and beat minigames. Take control of different characters for certain sections, helping you mix up your technique, before dropping you into the Digiverse for the ultimate showdown!
So slip into your shōzoku, sharpen your swords and prepare for an exciting, wise-cracking, action-filled rumble, in LEGO Ninjago: Nindroids on Nintendo 3DS and 2DS!