Luxor
The mysterious goddess, Isis, has enlisted you to battle Set and his evil minions. The challenge will not be an easy one. Use your mystical winged scarab to shoot magical spheres and destroy the approaching coloured spheres by making matches of three or more. Stop them all before they can reach the pyramids at the ends of the paths...or all of Egypt is doomed!