Mystery Case Files: Ravenhearst
Rumours surrounding the history of stately Ravenhearst Manor have circulated for decades. The recently acquired diary of Emma Ravenhearst may hold the key to unravelling the mystery behind this eerie place, but the pages are missing.
Only when you have located and re-assembled all the lost diary pages will you uncover the story of the house and, ultimately, solve the mystery.