Emma's soul is free, but her ghost has delivered a dire warning: evil still lurks in Ravenhearst Manor.
Experience Ravenhearst's spectral halls as never before with the new immersive adventure-style gameplay and epic original soundtrack. Hear the floorboards creak as you move from room to room solving puzzles and searching for clues in over 150 detailed scenes.