Get ready to punch, kick and jump your way to victory as NARUTO Powerful Shippuden power-punches its way onto Nintendo 3DS.
Based on a TV series spin-off of the main Naruto tale, NARUTO Powerful Shippuden lets you play as either fan-favourite Naruto Uzumaki or Rock Lee (the ninja who can’t use Ninjutsu) to enjoy unique storylines in a comical and stylised cartoon world. Experience missions taken directly from the pair’s animated outings, meet familiar characters from the Naruto series and fight your way through countless enemies in this side-scrolling action adventure!
NARUTO Powerful Shippuden offers a combat system that’s simple enough for younger players to grasp, but also offers combo-based depth for more mature fans of fighting games. Experience points earned by defeating enemies can be used to improve the abilities of both Naruto and Rock Lee and unlock ultimate techniques, while you can also summon a wide variety of support characters mid-battle to perform powerful attacks that’ll help you out in a clinch. You can even use the Touch Screen to strengthen special attacks!
With two unfolding tales available in Story Mode and the non-stop ninja assault that is Endless Battle Mode allowing you to choose what kind of action you want, the journey to become the most powerful ninja has never been so exciting!