Prepare to be sucked into a huge, hybrid RPG in Persona Q: Shadow of the Labyrinth on Nintendo 3DS and 2DS! For the first time, the Persona series arrives on a Nintendo system, delivering a massive, dungeon-crawling adventure!
Persona Q: Shadow of the Labyrinth is a combination of two long-running series, Persona and Etrian Odyssey, and this exciting new outing sees you play as the casts of Persona 3 or Persona 4. Whether it’s Makoto, Junpei and the gang, or Chie, Teddie and Co., each team experiences a unique side of the story, as well as teaming up throughout. You’ll meet new names, Rei and Zen, and forge relationships between all the characters. Be mindful of your conversations, though, as different dialogue choices affect the path of this bizarre and mysterious story!
When a strange clock tower appears outside Yasogami High School, the Persona protagonists find the corridors transformed, trapping them in a strange, cultural festival set in an alternative world. Each classroom holds a vast dungeon filled with monsters, and the only way to solve the mystery is to conquer each labyrinth before the final toll of the clock tower bell.
As you venture into the dungeons, you’ll experience the first-person exploration of the Etrian Odyssey series. Budding cartographers get to plot out the passages (plus their contents and events) using the Touch Screen, something that proves a crucial strategy – you’ll soon get lost without it, or worse, as there are dozens of fearsome monsters in each dungeon to threaten your safety.
With more than 80 hours of story, and fully-voiced English dialogue, Persona Q: Shadow of the Labyrinth combines two beloved franchises in a fresh adventure, only on Nintendo 3DS and 2DS!