Persona Q2: New Cinema Labyrinth
Lights, camera, action! Your favorite Persona characters are back in Persona Q2: New Cinema Labyrinth.
Welcome to the ultimate Persona experience. The sequel to the beloved dungeon crawler, Persona Q2, arrives on Nintendo 3DS. Join the cast of P3, P4, and P5 as they are thrown into a new and mysterious world.