The highly anticipated next chapter of Professor Layton's puzzle-solving journey comes to light, on Nintendo 3DS!
The final chapter of the Professor Layton series takes puzzle solving around the globe in the gentleman professor’s most ambitious outing to date. After receiving a mysterious letter claiming that a living mummy has been discovered, Professor Layton and his team head to a city nestled in the frigid Arctic. There, they release a young lady encased in a prison of ice, setting in motion a grand adventure aboard an airship that will take them to spectacular places as they solve the mysteries of ancient civilisations.