Putty Squad is a no-holds-barred retro gaming experience brought to life for the modern gamer.
Our hero, Putty, can inflate, morph, stretch, punch and absorb, taking on ferocious enemies on his mission to rescue the imprisoned putties. Putty Squad features lovingly created levels that will test your timing, skill and imagination in a charming and incredibly addictive adventure.
Accessible for the casual gamer, with power-ups and special objects to find and use, Putty Squad will keep you hooked for hours and hours of gameplay fun.