Power-sliding packs a whole new thrill in 3D!
Ridge Racer is a classic arcade racer game, expertly reassembled for maximum dual screen drama on Nintendo 3DS. With tons of racetracks across three locales taking in urban streets and desolate deserts among others, you'll need to master every last curve of these courses to beat your rivals.