The Rabbids have been unleashed and it’s your job to catch them! Chase over 100 Rabbids across seven different worlds, battling it out to complete your collection as Rabbids Rumble comes to Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL.
Play hilarious new mini-games that see your Rabbids in all sorts of sticky situations, fully utilising the interactive capabilities of Nintendo 3DS, such as Augmented Rabbidity and 3D. These wacky creatures have some outrageous abilities and each Rabbid comes to battle prepared with their own unique combat style – put them to the test in entertaining battles, either alone in the solo campaign or against friends by training your collection to make them stronger.
Rabbids Rumble offers a mix of strategy and trademark Rabbids’ zany humour in an exciting turn-based combat system. Interact with the Rabbids like never before using Augmented Rabbidity: a new mini-game experience that causes Rabbids to surge from the floor, battle it out on your kitchen table and even fly through the air in front of you!
And even when you’re on the go, the battle never stops! Taking advantage of the StreetPass feature, you can share your scores, gain training bonuses and unlock rare Rabbids and items with other players you cross paths with to enrich your collection even more. Compete in as many battles as you can to unlock fun new content!
New rare Rabbids will also be available for download each week direct to your Nintendo 3DS system via the SpotPass feature, further enhancing your crazy collection.