Star Fox 64 3D
The Star Fox team triumphantly returns to one of its greatest missions with the remake of Star Fox 64 in full 3D. The entire Star Fox universe spreads out realistically into the depths of the Nintendo 3DS top screen while the 3D visuals give the player a clearer grasp of distance and position. This makes the game more approachable and intuitive, thereby allowing players to focus on the action.
Star Fox 64 3D also puts the two screens of the Nintendo 3DS system to use, with the top screen featuring 3D gameplay and the bottom screen displaying the various characters and their dialogue.
A complete graphical update brings a Nintendo classic into the glasses-free 3D age.
A new multiplayer option lets up to four players engage in fierce dogfighting action via local wireless communications on their Nintendo 3DS systems. Multiplayer mode features new power-ups and weapons.
The new Score Attack Mode allows the player to revisit any planet and play for a high score on that level.