Go bananas for Super Monkey Ball 3D!
Super Monkey Ball as you’ve never experienced before. Join AiAi and friends as you tilt and roll your way into the world of 3D on Nintendo 3DS!
Lose yourself in each vibrant world as you twist, turn and aim to collect every banana in the fastest time possible. Then play together with friends and be the first to cross the finish line in Monkey Race or get ready for a manic melee in Monkey Fight.
Everyone’s favourite monkeys are jumping to new depths with excitement. Are you ready to join the fun?