The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D
Race against time and save a doomed land in The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D, only on Nintendo 3DS family systems. In this full remaster of the fan favourite Nintendo 64 title, which includes refreshed visuals and features while remaining true to the original title, embark on an engrossing, spooky quest through a mysterious world.
Join Link as he seeks to save the land of Termina from a crushing fate – in three days, the moon will crash down and destroy everything and everyone in its path. By using the magical Ocarina of Time, Link must travel through time, re-living the same three days over and over again, to prevent calamity and save the world. Explore every corner of Termina and delve into dangerous dungeons, across treacherous mountains, poisonous swamps, an eerie desert and a vast ocean, on your mission to stop Skull Kid!
On your travels, you can collect various masks: some are just for show, but others give you special abilities that you wouldn’t usually have! Use masks to speak to animals, move as quick as a rabbit, or even transform into entirely different species! Change into a Deku Scrub, a Goron and a Zora, using their abilities to fly through the air, roll across the land or swim through the sea!
You’ll need to make the most of every minute and use every skill at your disposal to help out the people of Termina, get Majora’s Mask back and seek out the powers necessary to stop Skull Kid, only on Nintendo 3DS family systems. The time has come… can you save the world in just three days?
While this game can be played on all Nintendo 3DS family systems, including Nintendo 2DS, the built-in C Stick of the New Nintendo 3DS and New Nintendo 3DS XL systems can be used to control the camera and look around the world of Termina freely.