Top Model 3D
Do you have what it takes to be the next top model? Stroll down the catwalk and pose elegantly during photoshoots. Prove that you’ve got the best style and make-up at all times. Will you receive a photo, or will you have to leave the show? The jury decides!
Experience the life of a supermodel in a fantastic 3D world! Compete in make-up, fashion, photoshoots and catwalk minigames: apply foundation, blusher, mascara, eye shadow and lipstick to create the perfect look.
Prove your taste in fashion by matching your outfit to the required style, then strike the pose the photographer needs with the Circle Pad in many different locations. Master a precise rhythm of steps and pose at certain points on the catwalk.
Move into the luxurious Loft and organise your week with your PDA, answer weekly questions about the glamorous model business, and collect and spend Play Coins to go for a day at the Spa.