Harvest Moon 64
In Harvest Moon 64, you'll work hard to make a life for yourself on the run-down farm that you've inherited from your dearly departed grandfather. It will take careful planning and a lot of help from your neighbours to ride out the seasons and succeed as a gentleman farmer.