Lylat Wars
Andross has launched an all-out attack on the Lylat System, and only Fox McCloud and the Star Fox team stand in his way. Jump into your Arwing fighter, Landmaster tank or Blue Marine sub, and blast Andross’s forces into atoms!
Battle through 15 varied levels of air, space, land and undersea combat. Discover hidden paths in forward-scrolling missions and switch into All-Range Mode for full 360-degree manoeuvring missions, performing wild aerial somersaults and daring U-turns to shake off the enemy.
Lylat Wars also features a VS. mode for up to four players to battle it out in three thrilling game types: Point Match, Battle Royal and Time Battle.