(Note: You can not trade Pokémon directly from a Pokémon Gold or Silver Game Pak to Pokémon Stadium). The Technical Machines, attacks and levels of your trained Pokémon are available in Pokémon Stadium, so you won't have to leave any of your favourites behind. You'll want your specially trained Pokémon to battle Stadium's toughest rivals. On top of the visual treat of watching your Pokémon battle it out on the big screen, Pokémon Stadium also contains a variety of mini-games, including the Sushi-Go-Round, in which ravished Lickitungs slurp up platefuls of lunch. Watch out for the red-hot starter! One hundred fifty Pokémon can be used, or "rented," in Pokémon Stadium, even if you decide not to transfer data from your Game Boy Pokémon games. (Mewtwo is never available as a Rental Pokémon, but you can upload Mewtwo from your Pokémon Game Pak.) Pokémon Stadium will allow up to four players to compete in a gruelling Pokémon tournament, designed to reveal which of your friends is the best Pokémon Trainer.