Guitar Hero: On Tour
The soundtrack features the most diverse set list of master tracks ever offered in a Guitar Hero game, including classic rock, alternative and pop favourites. For the first time, the same epic music, gameplay and graphics players have come to expect in the console version have combined into one handheld package, creating the most ground-breaking gaming experience to date.
With a vast collection of Gibson guitars, five unlockable new venues and six characters to choose from – including two new rockers exclusive to the DS – players can personalise their Guitar Hero experience to their hearts’ desire.