Like your heroes with impossibly spiky hair? Have a penchant for classic animation? Nifty with a Keyblade? Then prepare yourself for KINGDOM HEARTS 358/2 Days on the Nintendo DS!
Immerse yourself in the world of KINGDOM HEARTS, where Disney and FINAL FANTASY characters mix with epic results - where beings formed from corrupted hearts are the enemy and the emotionless 'Nobodies' are the bodies left behind with no heart...
Set in the untold times between KINGDOM HEARTS I and II, this revealing prequel follows main character Roxas on an intrepid journey of discovery into his forgotten past. Delve into this action/role-playing game to discover what truly happened during his days as a member of the secretive, black-clad ‘Organisation XIII’.
The game features a host of colourful characters ranging from familiar faces like King Mickey and Captain Hook to newcomer Xion; Organisation XIII's mysterious fourteenth member. You won't fail to be enchanted by vivid Disney lands realised in full 3D graphics: during the course of your adventures you'll visit exotic Agrabah from Aladdin, wander spooky Halloween Town from The Nightmare before Christmas and take in the sheer grandeur of the Beast’s Castle from Beauty and the Beast. Vast magical locations packed with missions add up to hours of entertainment and this addition to the series is the first ever KINGDOM HEARTS game with a fully-fledged multiplayer mode - get your friends together and tackle co-operative missions with up to four players!
KINGDOM HEARTS 358/2 Days stays true to its role-playing roots in both controls and combat: fight, cast spells and combo your way to victory in real-time battles where gaining experience allows you to tweak your abilities for maximum effect. Kitting out your characters is a breeze with the new Panel System; simply organise abilities, spells and items on the no-fuss grid and step into the story!
Find out what it's like to be a Nobody, and discover where your heart really lies in KINGDOM HEARTS 358/2 Days.