Metroid Prime Pinball
With Samus in Morph Ball mode, it's time to take a spin! Speed around several tables full of ramps, bumpers and flippers, revisiting classic Metroid locations like the Phendrana Drifts and Magmoor Caverns in pinball form! You can even give the table a nudge by tapping the touch screen - get the timing right to spare Samus from sailing past the flippers.