Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
Light side or Dark? Obi-Wan or Anakin? Make your choice wisely, for it will dominate your destiny. The Nintendo DS game of the hit movie features branching storylines that follow the two leading Jedi down their different paths toward their inevitable confrontation. Fight Battle Droids in the side-scrolling sections and jump into your starfighter to engage targets in thrilling 3D dogfighting levels. On land, use the Nintendo DS’ Touch Screen to select special moves and, in space, as a radar to scan for enemy ships. Plus, wirelessly link your Nintendo DS with a friend’s and engage in two-player co-operative missions, or go up against each other in ‘Last Jedi Standing’ mode.