Get ready for fast-paced pinball action with a twist! Complete special objectives to earn fun bonuses as you shoot your ball through pipes, up ramps and around mind-blowing obstacles. Choose from two game modes: Quick Play and Random, and blast through over 100 fun tables in four exciting worlds filled with eye-popping detail. Be a pinball whizz in “Wizard World”, go on a galactic adventure in “Alien Spaceship”, enjoy a spooky trip through “Halloween” and become a buccaneer in “Pirate's Bay”. Rack up enough points to top the High Scores and you'll be the pinball champ!