Academy: Tic-Tac-Toe Noughts and Crosses
The world’s most famous pen and paper game for two players is now in your pocket. If there's no one around, don’t worry: skilful AI players will gladly play with you in any of the 4 Tic-Tac-Toe variants available, in 3 different difficulty modes. A single 3x3 playing field too claustrophobic? Try the new Nine Board game mode that adds a nice twist and more strategic depth! Compete in the League Mode and prove that you're the Tic-Tac-Toe Champ!