Curling Super Championship
Curling is the world famous sport in which players slide stones across a sheet of ice toward a target area, the "house". Two teams, each of four players, take turns sliding heavy stones, also called "rocks".
You can challenge your friends to a multiplayer game to show everyone who the best player is!