Flips Silent But Deadly
When Mr Watts, the science teacher, turns up for class and tries to open his briefcase with his teeth, James, Alexander and Lenny realise he's not quite himself. The friends investigate, and uncover a plot so dangerous that the life of every pupil and teacher is at risk. How will they possibly foil it and restore Mr Watts to normal? Flips Interactive Books – the Fun New Way for Kids to Read. Please note that elements of this software may have been featured in previously released software.