GO Series D-Tank
GO Series presents D-Tank from Suzak.Play a variety of defence and offensive missions as you fend off enemies and attack bases using a tank.Power up your tank with different ammo types such as multiple shots and rapid fire as you single-handedly take on an army. Sometimes you just need to hold out, other times you'll have enemies to destroy, while other times you'll be attacking a powerful enemy base.