Paper Plane
Spread your wings with this irresistibly simple action game for one or two players! Simply manoeuvre the paper plane through a winding course - and don't collide with the obstacles. But that's easier said than done! In Endless Mode, the longer you survive through the randomly-generated course, the higher your score. Or try Time Attack Mode to complete special courses as quickly as possible.