Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords delivers, for the first time ever, classic puzzle game action backed with an epic story of good vs. evil. Enter the world of Etheria, a land quickly becoming overswarmed by evil. Help protect the kingdom of Bartonia from the undead invasion and seek out the source of these vile creatures to ensure the safety of your countrymen!
Challenge your skills in single-player campaign mode, or battle your friends via wireless multiplayer. Experience a puzzle game like nothing you have played before. Are you up to the challenge?
Match gems and unleash devastating spells to defeat your opponents. Complete over 150 quests in the expansive and immersive story mode.