Fantastic Four
Reed Richards, Johnny and Sue Storm and Ben Grimm, better known as the Fantastic Four, strike out on 'Cube! With the villainous Victor Von Doom on the rampage, switch control of the four heroes as you attempt to topple the tyrant's rule.Mr Fantastic's remarkable elastic molecules can stretch you out of a tight spot, while in addition to being able to fade from view, the Invisible Girl can also project powerful force blasts to frustrate her foes. Choose the literally rock-hard Thing and you can pluck trees and lampposts from the ground to swat your enemies senseless, or flame on with the Human Torch to hurl fireballs at the bad guys.Inspired by the blockbuster movie, this dizzying adventure also sees you battling classic Marvel villains like the Puppet Master, Annihilus and Diablo. With each character capable of around 40 moves, some of which are upgradeable, the options for attack are nearly limitless - and a multiplayer option means this isn't just a Fantastic single player experience!