Mario Party 4
Multi-player pandemonium comes to Nintendo GameCube with Mario Party 4, the latest in the madcap series. Featuring 50 all-new mini-games and multiple rendered 3-D game boards, Mario Party 4 is the biggest, most fun-packed party game yet.
From Mario to Bowser, Yoshi to Donkey Kong, and Wario to Luigi, Nintendo's favourite bunch of characters are back on the game board. Koopa, Toad and the others have prepared many maps inside the Party Cube, and by rolling the virtual dice and advancing through many mini-games, you'll play for the hidden stars to decide the winner.
Pick your favourite Nintendo character and dash through an unmatched variety of gameplay for one to four players, in challenges that pit one against three, two against two, every man for himself, and many more. New features include the Mini-Giant system, where your character can shrink or grow to access different areas of the boards and trigger special events. Another new addition is the amazing Tag Battle, which lets players pair up in two-man teams and bump, whack and bang away to compete at collecting stars. You can also set a handicap that allows players of all ages and abilities to compete against each other.