Mario Party 7
For their latest party, Mario and friends have embarked on a world cruise - but Bowser’s been left behind, and he’s determined to spoil their fun. Take in a wealth of exotic locations, with party boards based on real-life locations. Leap, swim and even fly your way through more than 80 new mini-games; challenges range from jumping electrified hurdles to staying out of the reach of a hammer-swinging, seriously miffed mole! Each copy of Mario Party 7 also comes with the Nintendo GameCube Microphone - you can use voice commands in several of the new games to control the action. You can even stop off at the Duty Free shop to exchange mileage points and items for nifty unlockable prizes. And for the first time, up to eight players can compete at once in multiplayer mode. The usual line-up of playable characters like Mario, Luigi and Wario are all present and correct, but this time newcomers Dry Bones and Birdo are also getting in on the action. Call up your friends and get ready for a truly terrific party experience!