Metroid Prime 2 Echoes
Step back into the role of sultry bounty hunter Samus Aran in this intense sequel to the legendary Metroid Prime.
The sumptuous visuals and incredible single player action of the previous title return as you guide Samus across beautiful, terrifying new worlds of light and dark. And for the first time in the history of the series, up to four players can battle one another as they search for weapons, grapple across ceilings and transform into Morph Balls to make their escapes. Metroid Prime 2: Echoes will blow you away.
This game is only compatible with TVs which can support PAL 60Hz Mode. For more information, please click here.