Edna & Harvey: The Breakout
Classic point-and-click adventure gameplay like in the good old days! Experience these two classics full of bizarre characters, wacky (and sometimes twisted) humor, crazy dialogue and challenging puzzles.
In this award-winning adventure game young Edna wakes up in the padded cell of an insane asylum with no memory of her past. She doesn’t have the slightest idea how she wound up there, but one thing is for sure, she wants out! After all, she feels perfectly sane – and her talking stuffed bunny Harvey agrees completely.
Shy schoolgirl Lilli is having a tough time at the convent. Only her imagination helps her to escape from the strict rule of Mother Superior. But when her best friend Edna disappears under mysterious circumstances, Lilli has to rise above her own and face a tough journey to not only get her friend back but also confront her subconscious fears.