〇× LOGIC PUZZLE 1000 !
Simple but addictive! The Stick-out of brain training puzzle playing only with 〇 and ×!
There are 1000 quiz in 4 difficulties levels, try gradually the more difficult one, then fully enjoy the depth of LOGIC PUZZLE !