#womenUp, Super Puzzles Dream
Puzzles move onto the next level with ‘Super Puzzle Dream’, a mix between classic jigsaw puzzle and a ‘Tetromino’-style dynamic mechanic.
#womenUp! is the 'hashtag' for this programme, which dedicates beautiful illustrations and emotive phrases to women on completion of every puzzle.
Get the 3 stars in the 25 puzzles with 7 difficulties each. This gives the game great replayability..