10 Second Run RETURNS
The legendary action game 10 Second Run is back! The rules and controls are simple: move sideways and jump and dash to get to the finish line in under 10 seconds!
Unlock different types of stick figures as you clear the stages! Run solo or race against others in multiplayer mode! Anytime, anywhere, with anyone – simply run, run, run! You'll be surprised by how much excitement is packed into 10 seconds, and how long 10 seconds can be!