100 Doors - Escape from Prison
A new 100 doors game challenge is in front of you! Play 100 Doors - Escape from Prison and increase your intelligence level by cracking all the prison escape puzzles in this outstanding escape the prison game. Feel the suspense before opening every door in this 100 doors escape room game. There are many prison escape games out there, but this 100 doors escape from prison game is very different from the others.
Meet Beren, a young curious journalist who finds herself trapped inside a prison building. By mistake or not? Don’t know. Find out. The main goal of this 100 doors escape prison game is to help her solve all the mind-bending riddles and puzzles, find all the hidden objects, that would lead to exiting the building and going back home, where she would be safe and sound. She cannot solve all the prison escape puzzles so she needs all the bits and pieces of your knowledge to help her break from prison. Open 100 doors, escape rooms and eventually escape the prison. Even if you get stuck in this escape prison game, quitting is not an option as there are hints that can guide you through all the exceptional prison escape room game levels.